Onsdagslista

Har lånat denna ONSDAGSlista av HanaPee:
 

Nämn något som gjorde dig glad igår!
När en av mina närmsta vänner ringde mig för att tala om att hon och hennes pojkvän fått lägenhet OCH att den ligger på samma gata som jag bor på, typ exakt mitt emot mig! Vi har bott lååångt ifrån varandra i 6 år och nu ska vi bli "nästangrannar"! Oddsen??

Vad gjorde du kl 08 i morse?
Lyssnade på Rivstart på Bandit Rock, kollade Instagram, Twitter och Facebook och Aftonbladet på mobilen, övervägde att stiga upp och undrade varför inte byggjobbarna skrämt upp mig ur sängen redan.

Vad gjorde du för 15 min sedan?
Diskade.

Det sista du sa högt?
"Öööhh" om föregående fråga.

Det senaste någon sa till dig:
"Vi kan ses halv fem vid Din Sko om du nu ändå ska in där". (Min mor. Se längre ner för vidare info haha)

Vad har du druckit idag?
Te och vatten! Haha Gud vad tråkigt det där lät! Brukar vara bättre på att variera mitt vätskeintag.

Vad var det senaste du åt?
Flatbröd med makrill och ägg. Hur kan något så gott lukta så illa??

Vad var det senaste du köpte?
Mjölk, frukt och grönsaker på Domus igår eftermiddag/kväll. Spännande liv jag lever.

Sover du tungt?
Ibland. Ibland vaknar jag konstant. Som förra natten. Inatt la jag huvudet på kudden och sträcksov fram till jag väcktes av alarmet på telen.

Drömmer du mardrömmar?
*peppar peppar* så nej, faktiskt inte.

Vad ser du om du tittar till höger?
En stor kartong med Lars Winnerbäck på som innehåller en LP, en CD, en bok (med 101 av hans sångtexter, Gud så jag älskar den boken!!!) och några bilder på kära Lasse. Köpte den i Borgholm när vi var och såg honom där sommaren 2010.

Vad gör dig glad just nu?
Att jag ska åka till Kalmar imorgon!! :D

Vad ska du göra härnäst?
Göra mig lite i ordning och sedan möta upp mor min i stan för hon ska hjälpa mig (ja jag är en bäbis) att köpa impregnering till mina nya pjucks som jag ska visa sen, och nån slags kräm till min snart hoptorkade skinnjacka. Är helt rudis på sådana saker, medan mammor brukar ha koll på sånt. Ibland undrar jag om viss mamma-kunskap liksom bara ramlar in i ens hjärna samma sekund som man ploppar ut en unge?

Kläder just nu?
Ljusa trasiga "borfriendjeans" och en ljusgul munktröja samt raggsockar. FASHIÖÖÖN!!

Vad är viktigast för dig?
Att alla mina nära och kära får vara friska och lyckliga <3

Är du kittlig?
Sådant man håller tyst om haha

Snarkar du?
Vet ej. Bor ju ensam så... Nån som vill sova över hon mig och berätta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0