Malmö - 25 oktober 2012

Var i Malmö igår. Åkte tåget ner och som vanligt var det försenat, signalfel... Gick en vända på stan, om man nu kan gå EN VÄNDA i Malmö? Jag som är småstadsbo blir ju helt överexalterad av alla affärer! Det blev i alla fall lite shopping! Var på jeansjakt så blev ett par svarta bikerjeans från Gina Tricot, och lite annat, även från H&M.
 
Kom på mig själv med att ha börjat gilla Malmö lite mer. Har aldrig varit något fan av den staden om jag ska vara ärlig, men numer är den faktiskt en kandidat på min fiktiva "var jag vill bo när jag blir stor-lista" :)
 
Min faster bor i Malmö sen en herrans massa år tillbaka, så passade såklart på att hälsa på henne också! Far min var också med, men eftersom han inte kan tänka sig något tråkigare än att gå med mig på jeansjakt så åkte han ner senare.
 
Faster hade köpt en ny dator som var helt röd och fin, och hon bad mig hjälpa henne med den. Ja, jag hör hur ni skrattar nu. hahaha HAHAHA HAAHAAHAA Men ja, jag lyckades faktiskt hjälpa henne med det hon undrade över trots att jag är den mest datorokunniga människa man kan hitta i modern tid.
 
Fick en massa god mat också, kycklingfilé med potatismos med soltorkade tomater i, sen chokladkaka med päron och tiramisuglass, och så te och fikabulle. Och rödtjut, sådär på en torsdag liksom :) Behöver jag säga att jag tog upp ett helt fyrasäte på tåget på vägen hem sen? Åh. Blev helt hungrig nu. Movin' on.
 
 
Random bilder från Malmö.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0