Helgen

Öööhh. Jag märkte att de inlägg jag tidsinställt inte kommit upp... Är så himla dåligt internet hos mamma så jag tidsinställde några som skulle kommit upp under helgen. Men nej. Är man teknisk så är man ;)
 
Hoppas att alla hade en bra helg! Min var jättemysig i alla fall :) Och idag är det redan onsdag = lillördag = nästan helg igen! Tiden går så fort att jag nästan blir rädd ibland.
 
I fredags var jag och mamma på hundtrimmet med Chili, hon blev så snygg, så snygg! Gjorde inget annat särskilt på dagen förutom det. Både Sebbe och Ellen skulle vara hos mamma i helgen så jag valde att också tillbringa min helg där. Inte så ofta man träffar dem, i alla fall inte samtidigt, så det gäller att passa på ;) Det blir så när "alla ska bo hos olika föräldrar hela tiden" haha
 
Vi åt god fredagsmat (laxfilé nom nom nom) och kollade såklart på X-Factor. Sen blev det film - Jackass Number Two!
 
 
Bildkälla Vad har ni för favoriter i X-Factor? Mina favvisar är J.E.M. i alla fall :) Saknar dock Idol, tycker X-Factor är stentrist i jämförelse...
 
 
Bildkälla Har sett denna filmen tusen och åter tusen gånger, men det var flera år sen nu, så det var riktigt kul att se den igen! Killarna är ju verkligen helt flippade! Man behöver inte heller käka godis till denna film, av två anledningar faktiskt... 1. Den är så rälig ibland att man inte har så stor lust att äta något alls. 2. Godis medföljer filmen i form av Bam Margera ;)

I lördags var det nästan som vinter... Påbyltad med mössa, halsduk och vantar halkade jag mig iväg till Friskis för ett Core-pass. När endorfinerna flödade efter passet hade jag lite lättare för att uppskatta vädret - det är ju trots allt väldigt fint när solens strålar gnistrar i frosten i gräset :) På kvällen bröt vi FREDAGSmystrenden och lagade tacos på en LÖRDAG(!!!) och lyssnade på Jepser BinzerP6 Beat. Nya Så mycket bättre tittade vi också på en stund. Vem sjutton är den där Olle??? Efter det blev det Bend it like Beckham och det klassiska onsdagsmysgodiset sen Kalmartiden; Polly Rocks by Dregen, så JÄKLA gott!!!
 
 
Bildkälla Jesper Binzer, en av mina fyra (fem) danska hjältar!! <3 Han frontar bandet D-A-D och har även varit "substitut-Knut" som han själv kallar det på danska radiokanalen P6 BEAT's rockprogram Plekter fyra lördagar i rad, och självklart har jag varit idel öra ^^
 
 
Bildkälla Vem är detta??? Nån som vet? Aldrig sett karln förut i alla fall...

 
Polly Rocks ROCKAR verkligen!! Godaste Pollyn!! Tackar Dregen för detta ^^

Söndagen var en otroligt lat dag, precis som söndagar ska vara tycker jag ^^ Ellen och jag kollade igenom alla hittills släppta avsnitt av Rockstjärnor - berättelsen om Pompei Nights, sen blev det en (kall) vovvepromme i höstsolen med Sebbe. Dagen avslutades med allas vår Gunvald Larsson genom Beck - Flickan i jordkällaren.
 
 
Bildkälla Haha, ja, vad finns det att säga om dessa pågar? Kolla på programmet, det talar för sig självt! :D
 
 
Bildkälla -Har du husrannsakan? -Nej, men jag har kort stubin!
 
Nu sitter jag här och försöker göra en miljon instuderingsfrågor i biokemin som ska in idag, kommer sååå inte att hinna klart med alla!!! :O Så ska väl helt enkelt återgå till det och sluta lägga upp en massa onödiga bilder ;) Måste verkligen leta upp min kamera!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0