Fredag idag, en vecka kvar...




Idag är det fredag. Den allra sista fredagen innan examen. Den näst sista fredagen i Kalmar.

Hur gick detta till? Var tog de tre åren vägen? Det enda som är kvar av dem nu är en vecka. EN VECKA. Okej, jag SKA sluta säga det. Men liksom. EN VECKA??

However. Jag har 1000 saker att göra innan nästa fredag!!

Nummer ett är förstås att plugga till neurologi-tentan på tisdag. Ikväll ska det grillas med Micha, imorgon blir det utgång med Micha och Johanna. Det gäller att ta vara på de få underbara värdefulla dagar som finns kvar nu. För som Micha sa; för första gången på tre år vet vi inte när vi ses igen efter nästa fredag... Vill helst inte tänka på det. Så istället ska jag förlora mig in i neurologins outgrundliga mysterier. Eller nåt.

Smell ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0