The Burning Heart



Tentan är gjord nu, pjuuuh. Var väl hemma vid kl 19. Fy vad jobbigt det var, 9 papper = 18 sidor fullskrivna = rejält ont i skrivarmen och handen nu.

Jag trooor att det kaaanske gick vägen. Snurrade till det lite med de olika typerna av afasi vid skador på Broca's area respektive Wernicke's area. Och så fick jag black out på det transpulmonella trycket. Men som man säger, man kan inte vara bäst på allt ;)

Snabbt in i duschen, lagat mat, kollat på de olika låtarna i kvällens Mello, nu lyssnar jag på partymusik. Om cirka en halvtimma så ska jag möta upp syrran, min svåger och syrrans kompis, så ska vi dra och se Takida, deras Burning Heart Tour passerar Kalmar ikväll.



Bildkälla

Nu ska jag dricka upp mitt glas vin och sminka mig klart. Ska också försöka strunta i min klädnojja och tanken på att jag ser ut som ett tält.

Ha en fortsatt trevlig lördagskväll vänner, jag blev ju lite snuvad på min! Nu ska jag dock ta igen det till 200 %!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0