Alla Hjärtans-kväll


Igår kväll var Micha här hos mig. Vi drack lite vin, åt chips och mörk choklad med chili i, det var hur gott som helst! Tips, tips!

Vi pratade även om allt mellan himmel och gjord. Som vanligt en massa djupa saker och om saker man tror ska hända, som man vill ska hända, som man INTE vill ska hända, rädslor, förållanden and so on.

Man har ju kommit till ett ställe i livet, eller snart i alla fall, som man aldrig varit i tidigare. Eller alltså, det är ju inget ställe i livet man varit i innan. Men att stå inför vetskapen att man ska lämna skolans trygga vagga för all framtid och flytta till en ny stad igen och börja ett helt nytt liv där, med arbete och allt vad det innebär. Livet har aldrig varit så ovisst förut. Och huuuvaligen vad det skrämmer mig. Målar upp en massa katastrofer i mina tankar och väntar mig det värsta. Tänker mycket på det. På hur det ska bli sen. Tänker på det lite fööör mycket. Önskar att jag var en sån person som inte oroade mig för allt. Säg hej till trygghetsnarkomanen No 1!

Fick världens sötasta alla hjärtans-choklad och kort av Micha, tack tack tack söta du! <3







Sen knäckte hon också loss och tryckte ut en massa spänningar jag tydligen hade i min rygg. What a relief! Thank you for that dear! Och om Micha nu drabbas av artros so am I to blame, and I alone :O

Snön föll och föll och föll också denna alla hjärtans-kväll och natt. Nu har vi fått ett par tre nya decimeter. Känns sådär kul. Eller inte alls kul faktiskt. Ajja, det är ju fint att titta på åtminstone.









Kommentarer
Postat av: Micha

Hihi tack för en supermysig kväll, kanske blir lite repris ikväll? :) Hoppas att ryggen känns bättre idag och att hugget försvunnit, läskigt med det där klickandet när du andades ju :O

2012-02-15 @ 12:26:17
URL: http://michapicha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0