Hajjåivajj

God morgon!
Är allt bra med er idag?
Idag var jag uppe med tuppen för att tvätta klockan 7, det är lika roligt varje gång!
Kl 13 är det dags för föreläsning i vår nya konstiga kurs, Kommunikation och läkemedelsrådgivning (minus läkemedelsrådgivning). Slutar kl 16, sen sätter jag mig på tåget ner mot Skåne, vi har inget i skolan igen förrän på tisdag. Eller vad säger jag?! Vi mar MASSOR att göra vad gäller skolarbete, men inget schemalagt förrän nästa tisdag! Hur som helst tänkte jag passa på att hälsa på där hemma lite grann, det finns ju faktiskt bibliotek att plugga på nere i Kristianstad också ;)
Vad ska ni ha för er idag då?
Så här såg det ut för ungefäääär ett år sen; klinisk immunologi-plugg på Kstad's stadsbibbla...




Ha en bra tisdag idag kära vänner! Nu är det dags att springa ner och byta i tvättmaskinen, weehoo! :P Och så kanske man skulle packa också?? :O

Kommentarer
Postat av: Lina - Tävla om swarovskiarmband från Butik Quse

sv: HAHA precis! hemtentan är klar men jag förstår inte vad jag skrivit eller något alls, så vågar inte skicka. littarbetet hade jag glömt bort lite.. förstår inte studier och kommer aldrig göra + har sämst studier ever. själv?

2011-11-10 @ 18:11:26
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0