Ever fallen in love with someone you shouldn't have fallen in love with?



Have you ever fallen in love with some you shouldn't have fallen in love with?


Ja, det kan jag nästan med säkerhet säga att du har, för vem fan har inte det liksom??


Det var i alla fall inte olämpliga kärleksobjekt som jag tänkte diskutera, utan den underbara låten Ever fallen in love (with someone you shouldn't've)?

Hörde den första gången igår, bästa Nicke Borg spelade den igår på Bandit, och jag tror att jag lyssnat på den 20 gånger sen dess!!

Det brittiska punkpopbandet Buzzcocks släppte denna härliga låt 1978 (källa), alltså strax innan jordskorpan svalnade. Men, ibland känns det som att musik som har några år på nacken är så mycket bättre än dagens, rätta mej om jag har fel :)

Buzzcocks (bildkälla)



Ever fallen in love (with someone you shouldn't've)? - Buzzcocks (Spotify)




Med denna fantastiska gamla dänga ska jag nog stå ut med borrande här i huset i en timma till, sen ska jag skutta (cykla) ner till Byttan för lunch med systeryster! Ha en underbar fredag!! :D





Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn conchos till ditt träns från Kyro Riding Gear

Härligt. Ha en bra dag

2011-05-27 @ 12:43:58
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Erika

Hörru. Ryck upp dig här.

Från och med söndag är det OBLIGATORISKT med minst 2 inlägg/vecka. Bara så du vet!

Puss å Kram

2011-10-20 @ 00:15:55
Postat av: Lina - Tävla om swarovskiarmband från Butik Quse

SV: Ja precis! och senast imorse gnällde de på radion om att handboll är dyrt!?

2011-10-26 @ 14:42:28
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0