Italia

Igår tog jag en paus mitt i allt tentaplugg för att hänga med systern en sväng på stan, kolla lite i affärer och käka lunch.

Vi landade på Italia där de har pizzabuffé för 89 kr, supergott!



Blev sen att gå i affärer. Syrran köpte en jättefin somrig blus med knyt från Vero Moda, jag hittade en likadan fast i jeanstyg som jag gärna hade lagt vantarna på. Hittade också en superfin tröja på Vila. Men, det enda jag shoppade igår, om man nu kan kalla det shoppa??, var några öl till faren som kommer härifrån Kalmar. De görs på Ängö bryggeri och så vitt jag vet så säljs de bara i Kalmar, och kanske Öland också? Tror inte att de hittat ner till Skåne i alla fall, så stor är nog inte produktionen, inte än i alla fall. Men tänkte att han kanske skulle tycka det är kul att testa en ny ölsort :)


---> Ängöl Kvartersbryggeri, hemsidan

Närproducerat ska man ju uppmuntra :) tihi

Idag blir det fortsatt tentaplugg, hoppas kunna vara riktigt effektiv! Tentan är på måndag och första tentapluggsdagen var igår. Känns stressigt som attan. Som vanligt... :S

Vad ska ni hitta på idag?





Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

SV: okej :) jag använder ju mina en hel del. när jag jobbade heltid i stall höll de några månader. :P

2011-03-12 @ 16:44:17
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Rebecca

åh pizzabuffe :D

2011-03-12 @ 17:47:21
URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0