I rymden finns inga känslor

Har just hyrt film över nätet, har aldrig testat det förut. Men det var så att mamma fått ett presentkort på headweb.com via sitt mobilabonnemang, men eftersom hon inte har nån dator så fick jag det :)

Gick in på sidan och tänkte att Gud hur ska jag kunna välja bland alla titlar som finns? Men så såg jag I rymden finns inga känslor på nån slags topplista. Har velat se den så jäkla länge så då vart problemet löst och jag klickade hem den.

Så jäkla bra film! Höll på att skratta mej fördärvad på vissa ställen (okej, kanske är jag lite trött), det är en så söt story! Lite av en feel good-film helt enkelt :)

Funderar ni på att se film någon dag - välj denna, rekommenderas varmt, den är helt klart sevärd! :D





I rymden finns inga känslor. Eller, kanske så gör det det när allt kommer omkring... :)






Kommentarer
Postat av: Lina S

jag vill med se

2011-01-31 @ 15:03:57
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0