Fit for fight!

Eller ja, dressed for it at least! ;)

Var på stan idag med Malin, min syster. Vi åt först lunch på Italia, pizzabuffé, så himla supergott! 89 kronor, rekommenderas!

Gick runt lite på stan och kollade i affärrer, hur ofta gör man det liksom? Bara plugg dagarna i ända. Väckte upp mitt shoppingbegär ordentligt idag, aj aj.

Det blev i alla fall bra saker jag köpte, är sjukt nöjd!

Dagens shopping utgörs av träningskläder, sen är det bara friskiskortet som fattas, ska köpa det i veckan sen, längtar!

Det blev ett par träningsskor, mina gamla är supersunkiga!



Reebook, 1199:- 599:-. Supernöjd!



Sport-bh från Addidas, 299:-




Träningsbyxor, Soc, 249:- (Dom är inte sååå breda egentligen, fick verkligen tvinga dem på galgen, har ingen sån galge med klämmor...)



Träningslinne, Soc, 149:-



Köpte 10 par sportstrumpor också, inte lika roligt som det andra kanske? ;)
Allt är inhandlat på Stadium.


Nu jäklar är jag taggad inför Beach 2011!! ;)


Laters!!






Kommentarer
Postat av: michiis

Jäklar Johannis, jag kommer ju se ut som en slusk bredid dig på friskisgolvet ;) rikigt snygga grejer! Nu kööööör vi!!!!!!

2011-01-22 @ 00:36:55
URL: http://michapicha.blogspot.com
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

härligt

2011-01-22 @ 12:35:29
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Sanna

SV: Ja, tänk vad bra allt hade gått då! Jag tycker ju dessutom att han ställer väldigt relevanta tentafrågor.

2011-01-24 @ 12:53:41
URL: http://sannasant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0