K

Ikväll åker min faster till Kenya. Hon ska stanna där under drygt två veckor. Hoppas att  hon får en trevlig resa och att hon inte drabbas av nån läskig parasit eller träffar på ett lejon nånstans...

Min faster tycker om att resa och har besökt en del lite udda (tycker jag) resemål. I julas kom vi fram till att de flesta av hennes semestrar varit till länder som börjar på K.

Kina

Bildkälla

Bildkälla

Bildkälla

Kambodja

Bildkälla

Bildkälla

Bildkälla

Kuba

Bildkälla

Bildkälla

Bildkälla

Kenya

Bildkälla

Bildkälla

Bildkälla

Ska hon hinna med hela alfabetet får hon nog snart byta bokstav! ;)





Kommentarer
Postat av: Malin

intressant blogg :) läs gärna min.

2011-02-20 @ 19:30:05
URL: http://malinjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0