It's alive!

Hej folks!

Ville bara berätta att jag lever! ;) Vet att jag vart försvunnen ett tag, blir så ibland :)

Tack för alla lyckönskningar till tentan i lördags, they were well needed kan jag tala om.. Tror inte att det gick så väldans bra men jag hoppas på det bästa och att mina futtiga duggapoäng kan putta mej över gränsen.

Efter tentan blev det lite tröstshopping (visar i ett annat inlägg) dock inte det jag skulle köpa från början, typical me!

På kvällen blev det nån slags omtentaslask hos Atti. Hon hade en kompis på besök, alltid kul att träffa nytt folk och hon var himla rar! :) Micha tittade också förbi ett par timmar men hon kunde inte stanna länge eftersom det var hennes jobbehelg. Vi gick ut på Vallen, inte varit där innan. Blev inte blåst av stolen, men ska ge stället ett par chanser till! :)

I söndags var jag allmänt seg. Minns inte riktigt vad jag gjorde men än att slöa på soffan, kolla på TV4 Play och äta såklart! ;) Sådana dagar behövs också ibland! ^^

Igår var vi lediga eftersom vår läkemedelskemi blivit inställd. Passade på att träna och storhandla och lite annat smått och gott.

Idag har vi haft gruppövning i skolan i farmakoterapikursen, den var givande tycker jag! Hoppas på att hinna plugga i fatt nu, hoppade ju över skolan de sista två veckorna för att plugga till omtentan i fysiologi i lördags. Snart får jag dock skippa skolan igen för att isolera mig och plugga till nästa omtenta, denna i fysikalisk kemi med galenisk farmaci.

Nu måste ni tro att jag är världens trögskalle som har en sån massa omtentor. And maybe I am. Men, jag gör så gott jag kan och kämpar på, jag har aldrig varit the sharpest tool in the shed och alltid haft svårt för matte, kemi och fysik (och så väljer man att läsa farmaci, hujedamej, inte konstigt att det går som det går) men jag VILL verkligen bli en SJUHELSIKES ASGRYM apotekstant så jag får väl leva med en och en annan omtenta på vägen :)

En awesome bild som Atti fotade i lördags!!



That's how we get all those VG's!! ;) NOT!!

Love it!! Och, om man frågar Sven (vår lärare i farmakoterapi) så SKA man ha med Rang & Dale vart man går! ;)

Lovar bättre uppdatering fram över + att svara på era söta kommentarer (inte för att låta som en storbloggare med en miljon kommentarer, but still :) )

Goodnight lovers!!





Kommentarer
Postat av: LINA

Haha Sven är så skön, och duktig! Låter som en bra helg för din del ju. :) Hoppas tentan gick bra för dig! Så skönt med duggapoäng

2011-02-09 @ 09:32:49
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hmm... jag får sy en (jätte)ficka på Dimmas schabrak så att Rang & Dale kan följa med på ridtur ;). Eller ta en ryggsäck kanske...

2011-02-09 @ 14:59:17
URL: http://sannasant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0