En awesome helg med mina skånetöser!

Vilken härlig helg jag har haft! :D

I fredags kom Erika, Elin och Caroline upp till mej här i Kalmar. De stannade över helgen, men hade så mycket packning att de hade kunnat vara här i en vecka minst, min lilla lägenhet blev helt proppfull! ;)

De kom vid halv sju-tiden i fredags kväll. Vi käkade tacos, och gjorde oss sen klara för fest. Vi förfestade lite hemma hos Micha. Spelade Ölspelet och Tjejmiddag, kollade en massa roliga Youtube-klipp och snackade massa. Sen blev det utgång på Harrys. Klackarna i taket! Längesen jag haft så roligt ute! Vi skakde rumpa till stängning och skulle sen dra och äta nattamad på Max men vi ångrade oss. Satt hemma i min lägenhet och krängde nachos och reklamgodis från Karma och snackade skit till typ klockan fem på morgonen! :O



Fördrinken upphälld! Amadeus med frysta geléhallon, tips på god och enkel men ändå fin liten drink :)

På lördagen hade vi en ganska chill morgon. Käkade frukost i lugn och ro och snackade massa. Spenderade sen dagen nere på stan, det blev en del shopping för oss alla ^^ I löööööv shopping, vilken tjej gör inte det?? ;) Gick fortfarande att göra en del awesome fynd på rean, och det blev en del nya saker också. Nu får det görna bli vår sen! Visar vad jag shoppat i ett eget inlägg!

Fikade smoothie på donut-caféet inne på Kvasten, så jäkla gott! Var också till Tokiga Ture och handlade massa massa godis inför kvällens lördagsmys.

Väl hemma igen tog vi igen oss lite med Cosmo-läsning, kakor och vissa tog sej även en tupplur ;) Elin och jag passade också på att dreggla över lite rid- och hästsaker vi vill ha, bland annat ett par ridstövlar från de Niro, mumma på dom!

Erika hade också med sej en hel kasse med kläder som hon inte längre använde, vi andra tjejer fick ta vad vi ville av det. Så på så vis fylldes garderoben på med ännu mer nytt. Tack snälla Erika! :D Visar det också sen :)

På kvällen hade vi bokat bord på Zorbas, vi käkade buffé, den är sååå himla god, och faktiskt prisvärd också, 110 kr inklusive dryck med påfyllning.





På Zorbas
.

Väl hemma kollade vi på Melodifestivalen, inga bra låtar denna gången heller, men ingen blev förvånad direkt. Blev också reprisen av Solsidan, älskar Annas prat i sömnen "Vi kan inte ha människor i källaren, nu får du sluta Alex" Viker mej av skratt!! X)

Krängde en massa godis, snackade en massa, samtalet spårade ganska rejält... HA HA. Läste ännu mera Cosmo och blev asrädda när alla jackor på nåt konstigt vänster ramlade ner från klädhängaren mitt i natten :O hahaha

Helgen gick alldeles för snabbt, i går förmiddag så packade de in alla saker i Erikas vita Saab och brummade iväg ner mot Skåne igen. Snyft :( Saknar dem redan en hel massa!!

Var en awesome helg, den kan man leva på länge! Saknar alla mina vänner så himla mycket, det är så sorgligt när alla sprids för vinden... Tur att jag har mina underbara godbitar här i Kalmar dock! ^^ Jag hjärtar er alla!! <3

Har inte så mycket bilder att visa er från helgen, mitt kameraminne är fullt och jag kunde inte föra över till datorn eftersom den till hälften inte fungerar längre... Morr. Men Elin ska skicka de bilder hon tig på mailen, kan visa er några fler då :)





Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

låter som en toppenhelg!

2011-02-24 @ 12:53:52
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det låter som en riktigt härlig helg!

2011-02-24 @ 21:11:23
URL: http://sannasant.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tack själv för en underbart rolig och mysig helg!! <3

2011-02-25 @ 08:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0