Wasting Light

Nu har Foo Fighters släppt sitt senaste album Wasting Light, tror det släpptes igår? Det finns på Spotify nu, och har spelats en del på Bandit under veckan. Kommer att lyssna flitigt på deras nya låtar också, det känner jag på mig :)
Redan fastnat för Rope och Dear Rosemary, riktigt bra låtar, från ett riktigt bra band kanske ska tillsäggas! :D



Nya plattan - Wasting Light

Bildkälla



Bästa Foo Fighters ^^

Bildkälla

Vad hittar ni på med idag? Lyssnar på musik, som jag? ;)

Härligt väder, det var riktigt varmt ute trots blåsten!
Ska försöka plugga ett par timmar nu, sen lite senare ska jag hälsa på hos syrran och äta "Lars-Agne", nom nom.

Ha en trevlig helg!! <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0