Shoppat i Visby!

Jaoo, jag sa ju att jag skulle visa upp vad jag shoppat i Visby! Så, håll till godo!

Först de obligatoriska teerna från Kränku!



Dessa teerna köpte jag! Har inte smakat än men ska bli spännande, slår vad om att de är hur goda som helst!





Kan rekommendera denna smaken, köpte den sist jag var där!

Sen blev det lite gottis - Visbychoklad med kanel!




Handlade ännu mera gottis i samma lilla godisbutik som Pippi och henner vänner. Gotlandsrussen är gotlänningarnas svar på geléhallon!



Hittade en till Buddha inne på Indiska, farligt att gå in där för man kommer allt som oftast ut med något nytt!



Shoppade en tröja på JC, sjukt längesen jag handlade där! Och, det var halva priset!



Ett par mjukisar!



Ena benet på mina mysisar, cool huh? ;)

En Cosmo att läsa på färjan inhandlad på ICA Torgkassen. Kanske inte så intressant... hehe



Det bidde också ett till par tröjor, men dom håller jag på ett litet tag till!

Och Ellens pressy kan jag inte heller visa än, hon har fyllt år men inte fått den än. Men sen kan ni få se den också!




Haha, är ju sämst på att ta kort på saker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0