Men tänk om jag tänkt använda min kanot istället!

Sitter hemma och lyssnar på föreläsning om neurofysiologi just nu. Mitt när jag höll på att somna till började msn att blinka. Det var Atti som skrev



Sagt och gjort! Jag öppnade google.se, följde instruktionerna och fann detta



Nu undrar alltså jag - VARFÖR JUST KAJAK??

Tänk om jag packat min kanot eller gummibåt och sen gått in på Google för att få en vägbeskrivning, innebär det att jag inte kan åka då??

Jag kanske inte vill paddla i någon förbannad kajak, dom välter ju jämt! Tycker detta var lite dåligt! Så mycket för den flexibiliteten! Kunde väl stått "paddla i valfri flytande farkost" eller något...

Gillar inte att få mina semesterplaner grusade på det viset!









Fun facts: resan är 15 428 km och kommer att ta 36 dagar och 6 timmar.
Får man en ledig eftermiddag eller så, så why not?!

Kommentarer
Postat av: Sabina Borenius

Haha gud vad sjukt!

2010-10-10 @ 21:59:07
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0