Min nya livskamrat

Igår träffade jag för första gången i mitt liv den som kommer att bli min nya livskamrat - Nikon Coolpix S203.

Tyvärr miste jag min förra i fredags då denne bestämde sig för att lägga ner veksamheten för gott efter en trogen tjänst sen den 20 mars 2007. Jag kommer sakna min kära gamla Olympys men ser fram emot ett nytt, och förhoppningsvis gott, samarbete med denna nya lilla röding!


Min nya kamera och livskamrat -
Nikon Coolpix S203





Var ju tvungen att testa min lilla röding (och alla himmelens program som följde med den) right away! Satt och lekte med den i soffan, kollade alla inställningar och så vidare. Och vad fungerar inte bättre som motiv än en av mina soffkuddar?? Nåväl, lite lathet från min sida och kanske lite allmänt konstigt... Men tyckte ändå att resultatat blev fint på något färggrannt vis! ^^












Ja, ni har ju nu på ett mycket närgånget vis fått bekanta er med en av mina soffkuddar, hoppas att ni fann detta angenämt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0