Labbrapport klar så visar lite bilder från igår :)

Ääääääntligen är labbrapportfan klar!

Kollade igenom lite bilder från igår...





Amarula som Anna inhandlade i Tanzania - coolt! ^^

Så mysigt vi hade det hos Anna! Och sen på födelsedagsfesten hos Sophie så fick vi massa gott som hon hade bakat. Och vilken myyyyysig lägenhe hon och hennes kille har, vill haaaaa!!

Nu ska jag sova, har tusen saker att göra imorgon!
Micha kommer hit kl 11 för då ska vi öva på redovisningen av projektarbetet i immunologi som vi har imorgon.
Jag ska gå till tandläkaren för att skaffa frisktandvårdsförsäkring.
Och, jag ska packa! Ska åka ner till Kstad direkt efter redovisningarna imorgon! Puh...!!!

Innan jag somnar ska jag dock hänga upp tvätt, fick blöt tvätt idag igen...





Kommentarer
Postat av: sandra

Den guns tröjan har jag också :) sjukt snygg!!

2010-10-30 @ 10:47:00
URL: http://sandrasabic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0