Jäkla måndag!

Idag är det verkligen måndag. En riktig jäkla måndag! Jag går snart och drar täcket över huvudet!!


Imorse skulle jag skriva ut labbkompendiumet varpå att datorn inte hittade skrivaren i datorsalen.

Duggan gick åt helsefyr! 33% vilket genererade hela TVÅ extrapoäng till tentan! Halleluja.

Utskriftsförsök nr 2 i datasalen: datorn hittade skrivaren, skrivaren slarvade dock bort mitt dokument någonstans på vägen. För något labbhäfte fick jag inte. Men betala för det gick visst bra att göra, 19 riksdaler fattigare är mitt utskriftskonto nu...

Därefter var de labbdags - ELISA. Jag fattade över huvud taget inte ett skvatt av den labben. Ser fram emot labbrapporten. VERKLIGEN.

Kom hem och hittade en rabattcheck på 10% på Maxi i brevlådan vilket dock var positivt. Perfekt tänkte jag som ju tänkt att handla idag. Men, tror ni att jag kom ihåg att ta med den till affärn?? Icke.

Väl i affären är jag står i kön och ska lägga upp mina varor på bandet - alla mina tomater (sådana små som säljs på plastaskar) hade ramlat ut huller om buller i min korg. GREJT!

Och när jag cyklade hem så gick handtaget på kasen sönder, givetvis. Det bode jag förstått. För det är ju en jäkla MÅNDAG idag!!



Nej, johannawithlove känner inte mycket kärlek idag...





johannawithlove vill gömma sig resten av denna måndagen. Nästa måndag överväger hon att inte ens kika fram alls...













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0