En liten kvällslista

Nu är jag hemkommen igen från bion! Sååå bra film! Okej, det visste jag att den skulle vara! Men ändå, brukar inte tycka att filmerna är sååå väldigt bra, ettan och sexan är nog de bästa filmerna. Men, dom har lyckats bra med denna också tycker jag, bra att den är i två delar så att dom inte haffsade igenom det viktiga slutet! Längtar redan till nästa film som skulle komma i juni! Och måste erkänna att jag var mesig och nästan började gråta precis i början av filmen, när Hermione raderade sig själv från hennes föräldrars minnen... Kan det bli mycket sorgligare?

Tänkte dock lätta upp stämningen lite igen med en lista som jag hittade hos Madicken..!!

namn: Johanna
födelsedatum: 20 mars
stjärntecken: fisk
glasögon/linser: jaoo
sjukdomar: tentaångest, är det en sjukdom?
husdjur: inga :( Har haft kanin, undulat, två hästar… Och så vovven är kvar nere hos mamma, hajja att jag känner mej ensam! ;)
syskon: två underbara systrar som jag älskar så otroligt mycket!!! <3
vem är din absolut bästa vän: vet inte om jag kan välja och säga en enda, har flera som står mej väldigt nära, dock kanske på olika sätt…

 

hur lång är du: 167 cm
hur mycket väger du: vågar inte kolla :O
vilken skostorlek har du: 37
är du nöjd med din kropp: pass
skulle du kunna plastikoperera dig: jaoo
sak du tycker är fulast med dig: pass
vilken ögonfärg har du: blågrå kanske?
vilken hårfärg har du: blondiiiie
har du lång överkropp: jämfört med?
har du långa armar: dito
har du långa naglar: inte just nu… Men om då får växa… Riiiiitsch!

hur är du i ditt humör nu: brrrrra!
vad tänker du på just nu: filmen jag just såg på bio – Harry Potter and the Deathly Hallows part 1
saknar du någon just nu: jaoo :(
gillar du någon: ajjemän!
är du kär: nee… :(
är du singel? Check!
är någon kär i dig: Nej det tror jag inte?
älskar du någon: så klart! <3
hatar du någon: nej..
hur är du om du är hungrig: ofokuserad efter som min mage kurrar så högt X)
hur är du om du är trött: sömnig…
har du haft sex? jaoo
vad har du för läggning? Girls don't like boys, girls like cars and money! ;)

du skulle egentligen vela heta: oj…massor! Kan jag återkomma?
du skulle egentligen vela bo i: vill ju tillbaka ner till Skåneland ^^ Men testar gärna England ett år eller två!
din högsta önskan är: kan inte välja…
du skulle vilja ha: ska jag vara klyschig och säga fred på jorden? Det är så mycket här också…

vilken färg är det i ditt rum: om det är väggarna som det syftas på så är dom vita
har du en tv i ditt rum: nope, men hade gärna haft en… Mellandagsrean?
har du en dator i ditt rum: jaoo, den jag sitter vid nu!
har du en säng i ditt rum: nee…har bäddsoffa…
vilken färg är ditt påslakan: vit med dalahästar X)
har du kläder på ditt golv: horisontell garderob? Check!
har du tidningar på ditt golv: nix pix
har du något annat på ditt golv: en hel del!


vem fick du senast sms ifrån: Hanna S
vem ringde dig senast: om Skype räknas så Hanna S… Annars var det nog mamma…
vem gjorde dig senast glad: ååhh… min syster och min systerson Gustav!
vilken film kollade du sist på: Harry Potter and the Deathly Hallows part 1
är du snygg idag: nee…
vad skratta du sist åt: att jag funderade på att knacka på Attis fönster! X)
vad gör du på fritiden: fritid? Vad är det? Jag har i alla fall ingen sån…
grät du sist: igår… Och fällde nog en halv liten tår idag på bion…
vad ser du om du kollar åt höger: Mitt ena fönster med gardiner o lampa o buddah och en tavla och en kruka… Ja ni fattar!
ett ord du säger ofta: kommer inte på nåt, frågade Atti också och hon kom heller inte på nåt så kanske säger alla ord lika ofta?






Nu ska jag bädda och sen lägga mig i sängen med datorn och skriva klart min artikelgranskning... Sen hoppas jag att ja kan somna gott för en gångs skull!

Godnatt!





Kommentarer
Postat av: Erika

Fiiiiint foto på fiiiin Johanna!



2010-11-22 @ 22:22:39
URL: http://ungtant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0