Trygghet

Vad är trygghet?

Jag tror det är olika för alla människor.

För mej är familjen min trygghet, speciellt mamma och pappa. De kommer alltid att vara ens familj, no matter what.
Vänner och pojkvän när man har det är också en form av trygghet, dock en otrygg sådan. Rätt som det är kan de ryckas bort från en, det har man varit med om några gånger.

En familj kan ingen rycka ifrån en. I alla fall så länge ens föräldrar finns i livet. Ingen är gladare än jag att kunna säga att båda mina föräldrar finns i livet, jag älskar mina föräldrar.

Ändå har jag börjat känna att den tryggheten de gav mej innan har börjat vackla nu. Det känns inte bra, det ger mej panik. Till råga på allt är detta nu ett av de tillfällena i mitt liv som jag som mest behöver min familj och den tryggheten som den vanligtvis givit mej...

Jag vet inte vad jag ska ta mej till, det känns som att allting rasar...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0