Nachos på KM och spelkväll och vin hos Micha

Igår hade vi en ledig dag, den första på mycket länge då det var uppskattat! Till att börja med så sov jag till kl 13, och där försvann halva den efterlängtade dagen!

Resten av dagen ägnades åt lite städning, och ja, inte vet jag vad jag gjorde riktigt.

Men, på kvällen drog jag och Atti och Micha till KM och käkade nachostallrik, sen vidare hem till Micha där vi hade lite spelkväll och allmänt snack.

Det blev lite vin också, eller ja, två flaskor! Det var gott och det förtjänade vi! Regatta Bay, samt Relax, två väldigt goda viner!

Spelade en blandning av Tjejsnack och Våghals, det var himla kul, så kul att vi plötsligt plöjt igenom hela högen av frågor utan att vi riktigt begrep hur det gick till...

Tack mina fina vänner för en supermysig kväll, det måste vi göra om snart! Älskar er! <3

Min outfit för kvällen - linne från Carlings, leggings från H&M, klackar från Monki.

Nachostallrikarna på KM - mummmmms ^^

Allt man behöver för en superduper spelkväll!

Jag och fina Atti :)

Finaste! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0