Faller jag nu går jag sönder

Ja, då var tentan avklarad!

Eller ja, det där med klarad vet jag inte, men den är gjord i alla fall. Så himla skönt att vara av med den, för stunden åtminstone.

Håller nu på att städa min lägehet som alltid förfaller när jag har tentainläsning, och så lyssnar jag på massa bra musik! Hääärligt! ^^

Skönt att få ett par timmar till att rensa huvudet. Klockan fyra är det dags för skola igen, då är det laborationsdags i fysiologi!

Ska nog klämma i mej lite lunch nu, sen blir det på med skrubbhandskarna igen en stund!

Hoppas ni har en bra dag! Här kommer en bra låt i alla fall!




Dum av dig - Daniel Adams - Ray





Kommentarer
Postat av: Sabina Borenius- Vinn biljetter till Göteborg Horse Show

Sv: Tack så jättemycket! Förstår att du saknar att rida, jag blir galen bara jag är en dag utan hästar haha. Tack!!

2010-11-02 @ 20:44:53
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0