Vakna med Bella & Tyra

God mooooorgon!!

Kikade ut genom fönstret vid halv nio imorse (härliga, härliga sovmorgon!) och såg att det var regnväder. Tassade upp och körde igång Bella & Tyra show och såg första delen av senaste programmet. Sen blev jag trött och sov lite till. Nu har jag dock stigit upp och ätit frukost till del två + eftersnacket.

Asså jag följde "Blondinbellas" blogg innan. Men jag tröttnade, tyckte hon blev för "pretto", hennes liv är så långt ifrån något som jag ens kan relatera till. Så ser man henne i programmet. Vad flamsig och barnslig hon känns där då. Hmm, skenet kan verkligen bedra.


Hur som helst, det gör det inget att det är kisskasst väder ute, det är bara skönt, då vill man ändå inte vara ute och hitta på kul saker. Så då kan man med hela sin själ fokusera på pluggandet.

Har bokat skivstångpass klockan 15. Sitter nu i valet och kvalet om jag ska avboka eller ej. Tänk om jag är inne i världens plugg-flow då och måste avbryta? Sen när jag kommer hem kommer jag garanetrat inte att få så mycket gjort.

Nej, avbokar det. Blir spinning imorgon klockan 10 istället. Bra, då kommer man upp i tid och kommer igång, sen har man hela dan framför sig till plugg.

Ha en bra dag, äääntligen fredag! Och jag har långhelg! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0