Something about you J

God kall, mulen och ruggig söndagsmorgon! Hoppas att ni har soit gott! Jag sov som en stock till 20 i elva idag, behövde verkligen sova ut. Vaknade till vid halv nio men somnade snabbt om igen.

Vad gjorde ni igår? Var det fest? Eller hemmamys?

Själv var jag hos Atti igårkväll. Vi provsmakade Marabou Polka som var otroligt god (choklad kan inte vara annat än gott), pluggade genetik och kollade på Bella & Tyra Show. Micha kom också ner en sväng, dom partade uppe i Zoo't.


Ååhh Bella & Tyra hade varit på besök på Marabou-fabriken, inte aaaaalls avis, nejdå. Och dom hade varit på Kolmårdens (tror jag) delfinarium också. Asså delfiner är ju så underbart söta! Och det ser så ballt ut när delfinskötarna surfar på deras ryggar och typ dansar med dom. Hade jag inte haft min paralyserande skräck för vatten hade jag mer än gärna hoppat i delfinbassängen!





Supergod!!


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

You got me trippin' oh, stumblin' oh, flippin' oh, fumblin' oh
Clumsy
You got me slippin' oh, tumblin' oh, sinkin' oh, fumblin' oh
Clumsy

There's sometin' about you J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0