Månadens: Mars 2010

Månadens...

...låt:
Oh My God med Ida-Maria



Upptäckte även Shout Out Louds storhet!

...roligaste: Bara själva grejen att det blev mars, det är det vårtecknet jag längtar efter hela vinterhalvåret!



Jag fyllde också 23, det är ju alltid trevligt att fylla år även om jag gärna hade fyllt 20 i resten av mitt liv.



Mamma och Ellen var här på besök för att fira mig och Martin, han fyllde 40 dagen efter mig.



Även Caroline och Erika var här och hälsade på vilket var himla kul!



Fick även glädjebeskedet att jag, och mina kära klassisar, klarat den fruktade biokemitentan! Det firades med var sin nachos-tallrik på Calmare! ^^



Jag fick också mitt jobbschema för sommaren, då kändes det att det verkligen var på riktigt!



...tråkigaste: Att vi hade två tentor, en i biokemi och en i klinisk mikrobiologi.



Och sen fick jag äntligen svaret, svart på vitt, som jag väntat på så länge...

...händelse: Tja, det var ju Karma här på universitetet, och vi blev bjudna på lunch i skolan och fick info ifrån Farmacevtförbundet.



...outfit: Min älskade skinnjacka!



...övrigt: Vinnare av Melodifestivalen: Anna Bergendahl med låten This is my life. Rätt eller fel? Skulle Salem al Fakir vunnit istället med Keep on walking?

Fick ett födelsedagskort av min kära vän Hanna som värmde otroligt mycket i hjärtat!



Jag gjorde det jag borde gjort för längesen, jag tog bort vissa personer från min Facebook och tog bort några väl valda kontakter på min msn...

Den 8:e mars var det också exakt 8 år sen jag fick min första häst, ponnyn Red Robin!





Det var mars det. Det hände visst en del saker då också, det var ju himla trevligt :)
Okej, jag vet att det är maj nu. Men, so what? Vem bryr sej? Bättre sent än aldrig, det är mina ledord i detta jordeliv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0