It takes a fool to remain sane

Gooood morgoooon alla morgonpigga hurtbullar! Och god morgon även till er andra sjusovande soffpotatisar ;)

Jag brukar i vanliga fall tillhöra den sistnämnda kategorin men inte idag! Idag tager jag mig dock den friheten att kalla mig själv för hurtbulle! Vet ni vad jag gjorde?! Jag var på spinningpass kl 07 imorse, kom nästan precis hem. Insane, jag vet! Men erkänn, det var ganska många hurtpoäng på det!

Var ett baspass som nästan var jobbigare än medelpasset igår. Eller var det på grund av medelpassets tortyr igår som det kändes som jag skulle svimma av utmattning idag.. Hmm, svårt nöt att knäcka.

Var kul faktiskt, blir en repris på onsdag ^^

Nu blir det dusch och sen en stooooor portion havregrynsgröt!

Dagens schema säger att vi ska ha föreläsning 10-15, ingen lunch idag heller alltså.. :/
Vi ska lära oss om lösningar/mixturer, suspensioner samt tillsatser till infussionsmedel idag, ska bli kul!
Mycket roligare nu när vi läser galenik och inte bara kemi. Synd dock att de gjort kursen till en 7,5-poängare istället för en 15-poängare som den var innan. Det innebär att vi inte kommer få någon beredningsbehörighet :( Det mest idiotiska någon kunde komma på!!

Ha en bra dag allihop!

Hörs senare! Då blir det fler Englands-bilder och kanske också en ny kategori!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0