Hjördis 1 år!

Idag blev jag väckt av min kära syster kl 8 imorse. Var lika bra, låg och halvsov och drömde att jag försovit mej och skulle till skolan. Kunde i och för sig inte sova igår kväll och la mig inte förrän förreän kl 2 inatt. Så vet i katten om jag är direkt utvilad idag, men whatta heck, plugga måste jag ändå göra effektivt!

Och på tal om katten: Erikas kissemiss fyller 1 år idag! Att det redan gått ett år... Minns när Erika precis fått hem Hjördis, så liten hon var! Som kattungar är, små och spinkiga med stora runda ögon och svansen rakt upp... Och idag fyller den lilla donnan 1 år! Grattis lilla Hjördis! Erika, du får klappa henne lite extra idag från mig!



Här har vi lilla Hjördis! Passade henne i julas när Erika var bortrest.

Nu blir det frulle. Jag vet att jag varit vaken länge. Men jag har latat o soffan framför Bella & Tyra Show. Kollade allra första avsnittet, det var nog nästan det bästa... Nybörjartur? ;)
Nej mej jag gillar Kenza (tänk att få ha alla hennes SKOR!!) och det va ball när dom testade branmansyrket :)

Nej, nu babblar jag.

Ha det bäst idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0