En tenta närmare sommaren!

Nu har sommaren äntligen nått Kalmar! Och cellbiologitentan är äntligen gjord...

Har inte bloggat på nån dag nu, jag vet. Men hade ändå bara skrivit om plugg och tenta, det enda som fanns i min skalle.

Nu är det bara en tenta, en massa förberedelser inför Göteborg, resan till Göteborg och labbrapporter, som skiljer mig åt från sommaren!

Och på tal om sommar, detta var nog den första riktigt somriga dagen som det har varit här i Kalmar hittills i år.

Efter tentan så skulle jag till Maxi en vända hade jag planerat, och därefter skulle jag börja plugga till nästa tenta.
Men istället så var jag på promenad med Atti och Lina, vi gick runt vid slottet och sen blev det fika på Kullszénskas uteservering, mycket roligare och mysigare än plugg!

Var på Maxi med Lina sen, fick bärhjälp hem med allt sen också, tack snälla!

Kvällsmat nu, sen Skype med Hanna!
La mina pluggplaner på hyllan helt nu ikväll, jag är alldeles för trött...



Underbart blommar träden här på bakgården!



Gässen (?) har fått ungar, hur söta?!



Blev nästan, NÄSTAN, sugen på att hoppa i!



Mina töser och jag <3



Slottet utan sin vinterskrud.



Slottsparken ^^



Ganska fin stad vi bor i ändå :)

Nu blire kvällsmellis, jag är vrååååålhungrig!








Kommentarer
Postat av: hanna

hej, hur är allt med dig? evigheter sen vi hördes och skrev långa inlägg till varandra hehe:D

vilka mysiga bilder du lade upp:D fin profilbild var det, du har uppdaterat lite ser jag haha:D

kram

2010-05-21 @ 01:28:40
URL: http://girlishness.blogg,se
Postat av: simone

Haallåå schnygging! Vad pysslas med? Sitter påe nrastplats mitt ute i ingenmansland, på väg hem till gbg :D Ska kika på The hangover på vägen, har du sett den? Såå skön!

2010-05-23 @ 18:12:04
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0