En illa klädd bebis.

Ja, det kommer vara jag ikväll.

Ska på tjejmiddag/förfest hos en kompis kompis ikväll. Det ska bli jättekul, behöver träffa lite folk och inte bara umgås med cellbiologiboken.

Men! Jag kommer vara yngst, de andra kommer vara mellan 2 och 6 år äldre än mig. Och de är inte studenter vilket innebär att de säkert har betydligt mer pengar än mig och som en följd av detta betydligt hippare klädsel än mig också.

Och för att upphäva min alldagliga klädsel hade jag ju behövt vara en sjukt intressant person. Vilket jag ju givetvis också är. Om man känner för att prata om cellcykeln, oogenesen eller cytostatika alltså.

Jag riktigt känner hurdan braksuccé jag kommer göra ikväll.

Och så till klädfrågan:
Ska jag ha på mig 1, 2 eller 3 ikväll??


1.



2.



eller

3.



??

Erika, HJÄÄÄÄÄLP!!!

Ska försöka tagga till. Ska bli kul ikväll, och har köpt jordgubbs- mousserande som jag är nyfiken på!





Kommentarer
Postat av: Michi

Åhhh Johannis! Du kommer göra succe! shit vad smarrigt med jordgubbsvin, kan vi inte dricka det nästa helg? :)

Förresten e du skithet i alla tre...men jag röstar nog på nr 2 ändå, har aldrig sett dig i det!



Parta för mig med ikväll!!! puss

2010-05-15 @ 15:33:50
URL: http://michapicha.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Hej tjejen!

Tack för i helgen. Jättekul att träffa dig!

Ang. ditt inlägg där uppe: Du var jättefin! ...och inte yngst heller =)

Ska vi ta nån dag sen när du e "hemma" och kolla på dom där sadlarna.

Vilket märke var den svarta?



Ha det gott!

Kram kram

2010-05-17 @ 10:02:15
URL: http://knippet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0