De röda bussarnas land - dag 3 London calling! del I

Ja, nu har det varit lite glest med Englandsbilder, har nästan haft för fullt upp för att blogga över huvud taget de senaste dagarna :)

Men här kommer bilder från vår tredje dag. Då var vi i underbara, livfulla, färglada, högljudda, grymt balla LONDON!!
Tunnelbanornas stad! Nottings Hill och Portobello Roads stad! Modets stad! Städernas stad helt enkelt!
Åååhh snart SNART ska jag dit igen! Londonblodet fick ordentlig fart när vi var där och det pulserar fortfarande i mina ådror. Lyrisk!

Okej ser nu att det blir väldigt många bilder... Delar dagen på hälften, vill visa er allt ju men vill samtidigt inte att ni ska svimma av utmattning. Vill inte ge min dator och internetuppkoppling hjärnblödning heller för den delen.

LONDON (fram till lunch time)

Big Ben

Stina och Hanna med Houses of Parliament i bakgrunden.

Houses of Parliament med Big Ben som sticker upp!

Hanna och Stina vid Westminster Abbey.

Westminster Abbey.

Dom små svarta söta taxibilarna, dom finns på riktigt!

Westminster Abbey.

London Eye, Hanna och jag!

Towern.

Tower Bridge.

Stina och Hanna, med den obligatoriska Starbucksmuggen, vid Towern.

Tower Bridge igen ^^

Towern från ett annat håll :)

Hanna och jag på Tower Bridge - jag var verkligen där!

Yaaay!!

Towern från ett tredje håll :)

Saint Paul's Cathedral.

Hanna och Stina på Millennium Bridge, Tate Modern i bakgrunden.


Stina och jag på Millennium Bridge.

Hanna med Millennium Bridge i bakgrunden. Bron är egentligen ganska ful... Precis som Tate Modern. Fast jag diggade affären där inne!

Stina och Saint Paul's Cathedral.

Jaoo, det var vår första intensiva halva av dagen! Åååhh, wish I could turn back time...

Och på tal om time... Nu är det bed time! Orkar man spinning imorgon kl 07? :O

Good night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0