Dagens låt: Alejandro - Lady Gaga

Ber om ursäkt för urbota dålig uppdatering men som sagt, sitter ju med tentaplugg. Men musik hinner man lyssna på ändå, är nästan ett måste för att inte somna!

Jag har tokfastnat för Lady Gagas låt Alejandro, den är så bra, så bra! Det är en sån låt som jag bara helt enkelt mår så himla bra till! Hoppas mina grannar uppskattar den lika mycket som jag gör... I och för sig mest synd om dem annars! ;)



Don't call my name.
Don't call my name, Alejandro.
I'm not your babe.
I'm not your babe, Fernando.

Don't wanna kiss, don't wanna touch.

Just smoke one cigarette and hush.
Don't call my name.
Don't call my name, Roberto.

Alejandro.
Alejandro.
Ale-ale-jandro.
Ale-ale-jandro.

Don't bother me.

Don't bother me. Alejandro
Don't call my name.
Don't call my name, Fernando.

I'm not your babe.

I'm not your babe, Alejandro.

Don't wanna kiss, don't wanna touch. Fernando.

Don't call my name.
Don't call my name, Alejandro.
I'm not your babe.
I'm not your babe, Fernando.

Don't wanna kiss, don't wanna touch.

Just smoke my cigarette and hush.
Don't call my name.
Don't call my name, Roberto.

Alejandro.

Alejandro.
Ale-ale-jandro.
Ale-ale-jandro.

Lyrics

Den kör vi i sommar på grillfesten! ^^




Kommentarer
Postat av: alex

Hej!

Ville tipsa om att i min blogg lottar jag nu ut ett presentkort till ett värde av 1500 kr som fungerar i de allra flesta butiker. Anmäl dig på min blogg!



Kram

2010-05-18 @ 23:57:28
URL: http://stockholmshetaste.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0