Vintersol

God morgon!

Så trött jag är idag! Och ännu tröttare blir jag när jag vet att jag har en heeeel dags biokemiplugg framför mej...

Det är jättefint väder ute! Solen strålar och himlen är klarblå :)
Inte alls som igår. Då regnade, snöade och haglade det om vart annat. Nu har det kommit mer snö under natten och det ser ut att vara duktigt kallt ute...

Frågestund idag igen kl 10 - 12, sen väntar väl 10 timmars plugg till... Måste i och för sig handla också. Usch. Får bli bugdet-handling, 1200 :- ska räcka en hel månad. Lagom kul, speciellt när man får finbesök till helgen...!!

Nu ska jag rota efter något att ha på mig och käka frulle!

Ha det bra i det fina vädret!

/Johanna with love

Kommentarer
Postat av: Erika

L.Ä.N.G.T.A.R till fredag :) Ska bli så roligt :)

Lycka till med allt räligt plugg...

2010-03-02 @ 12:16:25
URL: http://ungtant.blogg.se/
Postat av: simone

Hallå sötjejen! Har du fått njuta något av solen idag? Helt grymt ute :D

2010-03-02 @ 16:43:19
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0