Bartömning hade varit roligare

Tjoo!

Nu har jag varit rundor i stan i flera timmar, nu är jag trött!

Var på polishuset och fixade mitt pass. Hujedamej vilket gräsligt kort det blev! Och mina fingrar ville inte lämna ifrån sig några fingeravtryck... Men men. Det är ett pass i alla fall. Det kommer om ca 5 arbetsdagar. Skönt att det går så snabbt!

Var sen på stan. Skulle ju inhandla min födelsedagspresent från far min. Det var så att jag sett en "skinn"jacka på H&M som jag ville ha. Så fanns det bara 2 st kvar så jag bestämde mej för att önska mej den i för tidig födelsedagspresent!

Var och kollade på H&M, Aima, New Yorker och Vero Moda men jag stod fast vid mitt val så nu är den i min ägo! ^^
Ni ska få se bilder sen!

Lagade lite lunch också när jag kom hem. Har kyltömning på G.
Asså jag samlar på mig en massa mat och har sen en massa rester som inte blir uppätna. Så nu äter jag rester helt enkelt! Försöker att inte kasta så mycket, inte ekonomiskt och det är fruktansvärt onödigt!

min knäppa lunch blev ris, tacosås, tortillachips, bröd och Bravo-juice. Ingen gourmetmat direkt, men det funkar!

Nu ska jag iväg till skolan och skriva ut 33 sidor inför litteraturuppgiften i biokemi. Jippiyaay.

Vi hörs sen!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0