Nu får det väl ändå vara nog?!

Vaknade just, alldeles för sent som vanligt... Skulle ju hinna öva på redovisningen en massa. Nåväl. En gång ska jag väl hinna... Det är ju så himla SKÖNT ATT SOVA!! :)

Är antibiotikaresistensseminarium idag nere på Kocken. Ska bli kul på ett sätt. Men samtidigt så hatar jag att prata inför folk. Eller det beror lite på vad man ska prata om. Är det något man verkligen kan och är intresserad av är det väl okej. Men jag ska ju prata om ESBL (Extended Spectrum Beta-Lactamase) och det är iiiiinte riktigt mitt område i vanliga fall... Hehe... Dessutom är Johanna sjuk idag :( Så jag ska prata själv idag... Jaja, de andra får stå ut med min ljuva stämma. Wish me luck!! :O

Och när jag vakade idag och vinklade upp mina persienner så såg jag att det var elldeles VITT ute! Nu får det väl ändå räcka?? SNÖ!! Den har ju äntligen börjat försvinna! Så sur jag blev...

Jaja, nu måste jag sluta tragga! Måste öva på mitt lilla "tal" och koka min frukostgröt! ^^

Ha en bra dag!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0