Känsliga läsare varnas!! :O

Okej, min morgon har varit konstig. I don't like mondays. Tror det beror på det.

Steg upp kl 9 bara för att jag skulle läsa och förbereda labben. Skriva flödesschema, göra riskanalys och så vidare. Bara för att upptäcka att det redan var gjort.

Så vad har jag gjort i stället?

Jo, jag har hängt vid msn. Ätit "fruskost" bestående av toblerone, nachos, apelsinfestis och reklamgodis från Ernst & Young.

Och diskat. Hade ett berg av disk. Har stått och samlats på hög sen i fredags.

Bildbevis:
OBS!! Känsliga människor varnas!! OBS!!

----> (Jag har inte bara tagit bort sakerna, promise.)

& Flödesschema, riskanalys och labbhandledning! ^^

Nu ska jag iväg på labb, slutar kl 18. Sen blir det spinning ikväll!!
Ha en bra måndag! Hoppas ni gillar dem bättre än vad jag gör...

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0