Jag är KÄÄÄÄÄR!!!

I Shout Out Louds! Och detta är tack vare dig Micha!!

Min kompis Micha berättade att hon skulle på konsert i april. Med Shout Out Louds. Vilka är det? frågade jag då. Hon sa att om jag aldrig hört dom innan så bara MÅSTE jag göra det fortast möjligt! Sagt och gjort. Och nu är jag upp över öronen förälskad! Sååååå hiiiiiimla braaaaa!!

Här är mina favvo right now:

Fall Hard



Tonight I Have To Leave It




Tack igen Micha, you made my day! Feeling sorry för mina grannar dock som måste höra samma låtar om och om... ^^ But whatta heck!

/Johanna with love

Kommentarer
Postat av: Michi

Weeeeiiiii :D gud vad glad jag blir att du gillar dom!!!!! Skit i grannarna, så länge det e bra musik man spelar så får man faktiskt dundra på lite ;) såna e reglerna haha

2010-03-16 @ 13:59:35
URL: http://michapicha.blogspot.com
Postat av: hanna

heheh trodde du var kär på riktigt först haha, men kär i ett band är aldrig dumt hehe;D

haha bara synd om grannarna men skit i det dunka på fan hahah;)



sorry att jag varit så sjukt seg på att svara på dina kommentarer haft fullt upp , sen har killen å jag startat en ny blogg tihi, spana gärna in å säg vad du tycker om den, direkt länk finns i mitt inlägg på min blogg:D

2010-03-16 @ 16:55:14
URL: http://girlishness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0