Ingen rast och ingen ro

Hej allihop!

Vilket strålande vackert väder vi har idag! Skönt, det ger en så mycket energi! Och den energin kan man verkligen behöva!

Idag står ganska mycket på schemat!

* Gå till Polisen för att fixa pass. Vad jag ska ha det till får ni veta sen när allt är klart :)
* Gå ner på stan och köpa min förtidiga födelsedagspresent från pappa innan den tar slut. Vad det är får ni också se sen ;) Ska också köpa ett nytt roligt block att skriva i när jag pluggar till tentan, Micha tipsade om detta ^^
* Börja tentaplugga
* Träna Ki-Box med Atti
* Göra litteraturuppgiften i biokemi med Atti och Johanna

Puh!

Precis ätit KASTRULL-gröt!! ;) Jättegott!
Vilket tycker ni är bäst: gröt gjord i kastrull eller micro??

Nu måste jag sätta fart, ingen rast och ingen ro!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0