Gigantiskt ego är fruktansvärt ocharmigt!!

God morgon!

Asså ibland undrar jag hur det kan vara såååå himla skönt att sova?! Tänk om det hade varit jobbigt att sova? Eller obekvämt? Tänk vilka sena kvällar man kunnat sitta och plugga då utan att hålla på att somna... Och tänk hur mycket lättare det hade varit att stiga upp på morgonen!

Jaja, jag kom upp till slut idag även om det var fett jobbigt! Låååång dag idag, 8-17, undrar om jag kommer kunna ta in vad föreläsaren pratar om de sista timmarna? Jag är nämligen sååååå trött redan nu!

Kollade på Dating in the Dark igårkväll. Återigen fick jag det bekräftat. Det är FRUKTANSVÄRT OCHARMIGT att ha ett stort jäkla ego! Usch.

Han killen, Robert, som dejtade Jessica och Shima (det var han som dejtade båda va?) hade ju ett ego 10 ggr större än honom själv. Jag tvivlar på att han och hans ego samtidigt skulle få plats i en hiss... Och att han erkände det själv också, han sa ju till och med att han hade ett stort ego.

Typ när han sa "Jag ska välja Jessica för jag tror att hon är det tjejen som jag kommer få ligga med efter programmet" och "Det spelar ingen rol hur hon ser ut, jag ska stoppa snoppen i henne i vilket fall". Asså fy fan vilken gris. Fattar han inte att det är fruktansvärt avtändande att säga så? Och att han tror att han ska få ligga, eller rättare sagt, tror att det är självklart att han ska få ligga! Urk.

Jag säger inte att killar inte får ha självförtroende. Men egot mehöver inte vara så stort att man själv inte får plats...

Så glad jag blev när han var den enda som blev dissad... Hehe, det sägs ju att skadeglädjen är den enda sanna glädjen...

Men jag vet en sann glädje till och det hade varit att klara biokemitentan!!

Nu måste jag skynda mej att göra mej redo för skolan!

Ha en bra dag!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0