De tre små orden

Jag vill höra dig säga de där där tre små orden...

Men nej!

Neeeej!

Inte till henne... Till mig...




God morgon alle!
Tråkigt väder det är ute. Lika bra. Jag hade inte orkat med sol idag. Jag känner mig helt nollställd. Liksom helt tom.

Så mycket tankar och känslor som revs upp igår och snurrade. Nu är det helt stilla. Efter stormen kommer lugnet.

Jag ska rycka upp mig, jag lovar. Moving on!

Idag är det dags för gruppövning, 8.30 - 10. Skönt att vi slutar så tidigt så man hinner plugga sen hela långa dagen.

Gud vad tomt det känns nu. Osammanhängande. Men det bara poppade upp. Tomt. Definitivt. Men också det bästa som kunnat hända.

Jag ska plugga så ögonen blöder idag, tränga bort allt. Sen är det bra igen!

Ha en bra dag mina söta vänner!

/Johanna with love




Empty room
Empty heart
Since you've been gone
I must move on
Empty space
Lonely days
My life goes on
Just like the moon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0