Dan före dopparedan...

Sista dagen idag, nedräkningen har börjat!

Imorgon har vi våran fete-tenta i biokemi, måste hålla ut och plugga hela dagen idag! Är så trött och less på det nu!! Försöker lära mig mer och mer för varje dag. Men känns som jag inte kan få in mer snart. Enzymer hit och enzymer dit. Reaktioner hit och reaktioner dit. Aminosyror, proteiner, bioinfrmatik och genteknik. Transkription, replikation, translation... Bla, bla, bla.

Måste bara orka idag med. Sen är det över. For now. Vet att jag kommer få omtenta. Och det är inte bara som jag säger. I just know.

Sen, efter tentan... Då kommer... *trumvirvel*... ERIKA OCH CAROLINE!!! Yaaaayy!



Dom stannar kvar till lördag. Vi ska kolla på min skola, fika på stan, laga mat, ta en drink på KM, shoppa... Ja, på ett ungefär i alla fall!

Åååhh, längtar så!! Ska bli så kul!! Inte så ofta man träffas nu ju. Erika träffar jag ju lite då och då när jag är hemma i Kristianstad. Men Caroline som bor ännu längre ner i söder har jag inte träffat sen i somras! :O

Välkomna hit tjejer! <3

Sen på söndag blir det kalas hemma hos syrran, Gustav fyller år! Fanfar! Eller han fyller år på lördag men Martin har tenta då så kalaset blir på söndag. Åååhh jag ska ha min söta klänning då ^^

Åååhh ska inte tänka på plugg på heeeela helgen (förutom att förbereda sista delen av labb 4 i biokemi, öööken). Hääääärligt!

Jättehärligt väder nu, hoppas det håller i sig över helgen!
Nu ska jag tvätta klart och pluga! Blir många inlägg idag, måste muntra upp mig själv lite grann så jag orkar plugga, och så en promenad i solen ^^

Hare bra!
/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0