Äntligen fredag?

Ja, i vanliga fall tänker man ju "äntligen fredag" när man kliver upp ur sängen en fredagmorgon.

Och det tänkte jag väl på ett sätt idag. Min älskade mamma och min systerdotter Ellen kommer hit idag med bussen. Ska bli jättekul att träffa dom, känns som det var längesen nu. Imorgon så fyller jag år och på söndag fyller Martin år så vi ska fira oss imorgon kväll. Idag blir det lunch i stan, antagligen på Zorba's.

Men på ett annat sätt tänkte jag "neeeej, är det redan fredag" när jag vaknade. Vi har nämligen tenta på måndag och på grund av vårt knäppa schema vi haft den senaste tiden så har vi knappt ens hunnit börja plugga än! Och man vill ju gärna hinna umgås lite med familjen i helgen...

Usch, hur ska detta gå?

Nu sitter jag här och äter min frukostgröt och funderar över vad jag ska ha på mig idag... Undrar hur kallt det är ute?

Ha en bra fredag och en kanonstart på helgen!!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0