Virus...

Min dator har uppfört sig oroande konstigt de senaste dagarna. Inte velat starta internet, hängt sig, varit seg, loggat ut sig från msn av sig själv osv. Sådant den inte brukar göra helt enkelt.

Igår kväll efter att jag kollat färdigt på filmen så tänkte jag att jag skulle skrivt ett litet inlägg. Klickade på ikonen för Mozilla Firefox och fick upp en meddelanderuta: Mozilla Firefox kraschrapportör - filerna för Mozilla Firefox har kraschat, försöker åtgärna problemet.

Ja, något i den stilen var det i alla fall.

Nej nu! tänkte jag och startade virussökning av hela datorn. Klockan 4 inatt var den klar. Jodå, det fanns ett virus. Som tack och lov åtgärdades.

Nu fungerar internet igen. Och msn har inte loggat ut sig än vad jag vet, inte ändrat min status heller...

Asså, hur sjutton får jag virus hela tiden? Hade ett för ett tag sen också, i november typ. Alla har ju höjt Norton till skyarna som det bäsa antivirusprogrammet... Ändå har jag haft två eller tre sen i april...

Irriterande.

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0