Vill jag veta det här?

God morgon!

Det blev som jag trodde, det tog evigheter för mig att somna. Men när jag väl sov så sov jag gott och drömde att jag minsann sa både vad jag tyckte och tänkte om en viss person till den här personen. Score!

Idag är en ångestens dag. Förmodligen får vi tillbaka våra tentor i organisk kemi idag! Jag fattar i och för sig inte varför jag är nervös, jag vet ju hur det har gått...

Börjar bli förkyld. Ont i halsen och hosta. Usch, inte igen. Känns som jag drar på mig varenda liten bacill som lyckas segla förbi mig nu för tiden!

Vi har avläsning av våra bakterieprover idag. Så snart, kl 9 närmre bestämt, får vi veta vilka som är bärare av Staphylokockus aureus, samt hur effektivt handdesinfektionsmedel är... Lite halvspännande tycker jag, vill liksom inte riktigt veta...

Slutar tolv idag, skönt! Ska ta bussen ner till Skåne halv tre. Hade först inte tänkt att åka men jag blev sugen. Så vad fasen!

Krischan, here I come!

Ha en bra dag allihop!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0