Var nöjd med allt som livet ger

Dåligt Johanna.

Idag har jag inte alls varit nöjd med mej själv. Satte inte klockan på väckning imorse, tänkte att jag skulle sova ut, sista dagen innan tentan det är möjligt. Och det hela resulterade i att jag steg upp vid 12 cirka. Sen såsade jag ju något fruktansvärt med bäddning, dusch, frukost, disk och städ som jag också hade bestyr med. Så jag kom inte igång med att plugga förrän vid två.

Två timmars (meningslöst) plugg,

Vår lärare ritar såååå fint, man förstår preciiiiis...

sen promenad (häääärligt) och inköp av godis (gottis)

Har haft starka begär efter choklad sen Micha kom med sin 1 kg chokladkartong...

och en massa tragg med Atti och Facebook-snokande, sen var klockan plötligt åtta. Hoppsan. Sen kvällsmat på det. Närmre nio. Men har pluggat sedan dess i alla fall.

Mitt skrivbord är ÖVERFULLT av skolsaker. Uch vad stökigt jag har...

Nu orkar jag inte mer. Ska orka med en heldag i skolan imorgon.

Hoppas ni haft en bättre dag och att ni är nöjda och glada med er själva, det ska man vara!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0