The number 13

Hej bloggen!

För en timme sen (oj, har det redan gått så lång tid??) kom jag hem från systra min, Martin skjutsade mej, tack!

Vi åt mat, potatisgratäng och kycklingfilé, sååå himla gott! Att komma på middag hos folk är himmelriket för en student.

Blev också filmtitt, Stolthet och fördom. Har inte sett den innan fast jag velat. Och har inte läst dom heller fast jag velat. Men som Martin med sa, när man pluggar och redan läser så mycket annat har man inte lust att sätta sej att läsa ytterligare böcker på fritiden även om de är skönlitterära.

Okynnesåt också ikväll, blev glass och fruktsallad och Bailey's till, sweet!

Passade också på att inspektera deras stora julgran. Så stor är den att dom måste binda fast den i taket! Men den var grymt fin.

Och, något stort hände idag också. Syrran skaffade FACEBOOK! Kan knappt tro det, halleluja moment!

Fick också syrrans nyårsklänning, hon tyckte inte att den passade henne. Jättetack! Praktiskt med syskon som har samma storlek.

Det har med andra ord varit en himmelens trevlig Trettondagsafton! Vissa i klassen skulle ut och festa, dom var visst på Palace. Kände mej lite gammal och tradig. Men jag är trött som det är så hade bara fått dåligt samvete sen med tankte på tentan. Och vad fasen, det kommer såååå himla många fler festkvällar!

Berättade om mina tankar för Erika på msn. Hon svarade "men du e ball, så du behöver inte va worried." Tack vännen! <3

Hade en del bilder på lager från kvällen men kameran var nyckfull ikväll och ville inte sammarbeta så de kommer imorrn istället!

Nu måste jag nog krypa till kojs snart (eller det har jag redan gjort men liksom sova) om jag ska kunna hålla mitt löfte till er imorgon...

Godnatt, dröm sött!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0