Slut i rutan

Goder afton! Hur står det till med er?

Jag är såååå trött! Kollade på förra gruppövningen på Moodle, den jag missade innan jag åkte hem innan jul. Första delen var ca 45 minuter och när man sitter still så länge blir man ju lätt rätt frusen. Eller i alla fall jag. Så jag satte mej sen på golvet och lutade mej mot elementet och bara njöt av värmen.

Konstigt var dock att jag ungefär en halvtimme senare insåg att jag låg ner på golvet och sov! Är man trött då eller vad? Jag är totalt slut. Hela tiden. Hjälper inte hur mycket jag sover, jag lever som en snoozande väckarklocka, sover tio minuter, vaknar lite, sen sover tio minuter till och så vidare. Hopplöst! Speciellt när man tentarpluggar...

Kanske har jag blivit gammal? Sebbe kom hem vid sju imorse, då hade han varit på lan heeeela natten. Det hade jag med orkat innan men aldrig nu. Om jag sitter still för länge så somnar jag, jag somnade ju för sjutton mitt i Kalle Anka på julafton, har aldrig hänt innan!

Nu har jag ätit lyxmat, för att vara mej i alla fall. Kalkonfilé med klyftpotatis och svampsås, rester från gårkvällens middag. Gott!

Har sjuk matkoma nu. Ska orka diska. Och packa upp lite. Sen är frågan om man inte ska bädda och sen dra igång en film som man kan somna till. Istället för att plugga till sent bara för att man ska och sen ändå inte lära sej nåt för man halvsover. Vad tycker ni?

Hoppas ni har en bra kväll!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0