Skånepågar ^^

Nu har jag inte tid att sitta vid datorn, börjar labb om 50 minuter och har precis kommit från gymmet. Och vad gör jag då? Jo, sätter mig vid datorn givetvis!

Vattenträningen med Ville i morse gick bra även fast vi först inte trodde att vi skulle komma iväg. Lina skulle låna bil av en hon känner och när vi skulle hämta nycklarna var hon spårlöst försvunnen...

Men hon kom igen så då kunde vi åka! Jag filmade också för att Linas mamma ska få se hur det går till. Hoppas min tekniska oförmåga inte förstörde allt nu bara...

Sen var Atti och jag till gymmet direkt efter, dags för gymistruktion. Min instruktör var hyfsat snygg, kul när man själv ser ut som ett fån... Mitt enda vettiga träningslinne låg i tvätten sen igår och det andra hittade jag inte imorse. Så hade världens löjligaste tröja på mej. Jaja, man ser fånig ut i dom där maskinerna också. Typan att instruktören ska vara snyggo då ju, då känner man sej bara ännu löjligare!

Skåning var han i alla fall, det hörde man direkt! Jag säger ju det, skånepågar är fina,här i Småland finns bara hemiacetaler!

Nej, duschen nu, sen labb!

Ha det!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0