Rälig vurpa

Ha! Där slog jag två flugor i en smäl!

Nu har vi slutat skolan för dagen! Eller för en timma sen.

Var bra föreläsning idag. Dels så var det ju inte biokemi (blööö) och dels så gillar jag Anna!
Pratade om bakteriers metabolism, är så trött på denna eviga metabolism, handlar om det i biokemin nu också. Skitsvårt är det!

Micha lärde sej ett nytt ord idag: räligt.

Stackars människor som inte är från Skåne, dom förstår inte svenska! ;)

Min mage kurrade ashögt och jättelänge på föreläsningen, hela min rad garvade, pinsamt var det. Nu har jag i alla fall lunch på spisen så sen kanske den blir tyst.

Ska gå till Maxi sen med Atti och handla för mina ynka kronor. CSN, vart är du??

Usch gjorde värsta pinsamma idag! När jag skulle till skolan idag så hade jag mina vita sneakers ----> halt!
Så mitt mellan Komvux-huset och Norrgård så halkade jag! Hamnade i någon fånig ställning som påminde om så som man hukar sig inför ett springlopp ni vet? Usch vad jag kände mej fånig. Och mitt knä gör ont nu... :(

Undrar hur många som såg mitt klanteri?

Nej, nu ska jag sluta tragga! Hörs senare!

/Johanna with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0